czwartek, 1 listopada 2012

chce już mój grudzień
moją piękną zimą
mój ukochany śnieg
mój najlepszy czas
moje ulubione lampeczki
moje piękne bąbeczki
chce też ubierać choinkę
robić z mamą wigilijną kolacje 
każdego dnia budzić się i widzieć
piękno, patrzeć na to co kocham
chce też chodzić na sanki
chce rzucać się śnieżkami
chce robić aniołki
chce rzucać się w zaspy
chce bawić się w śniegu w dzień i w nocy
o każdej porze
i nosić sto swetrów,dwie tony szalików
chce się uśmiechać, wychodząc z domu,
i słyszeć skrzypienie śniegu pod stopami 
chce pić ciepłą herbatę, kawę, czekoladę,
chce wyglądać jak Rudolf, mieć czerwony nosek
chce też leżeć na futrzanym dywanie, przy rozpalonym
kominku, chce czuć zapachy, wszystkich potraw
chcę widzieć jak każdy się uśmiecha,
nikt na nikogo nie krzyczy
każdy opatrzony jest spokojem, chce czuć radość, 
radość bo jest zima 
chce patrzeć jak każdy sobie pomaga, 
jak każdy w marketach kupuje
tony zakupów, nawet pośpiech ludzi kupujących 
ostatnie produkty do wigilijnej kolacji chcę zobaczyć,
pragnę tego 
i pragnę wszystkiego co może
przynieść mi zima
zima, która przynosi ze sobą najpiękniejsze rzeczy. 
Zima, która zawsze przychodząc
zmienia moje życie na lepsze, chodź na chwilę













8 komentarzy:

  1. nie wiem czemu,ale wydajesz się być osobą niezwykle sympatyczną,którą chce się poznać ! dodatkowo czytając Twojego bloga,zauważam tak wiele wspólnych cech ;o
    Pozdrawiam.
    A.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje, niesamowicie mi miło (: ! Zawsze chętnie poznam nowych ludzi.
      cieszę się, że go czytasz

      ja również pozdrawiam !

      Usuń
  2. che to też BARDZOWKITMAXYMALNIE HEEEEEEEEEEE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego nie rozumiałaś littleflair?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie rozumiałam, dlaczego taka piękna dziewczyna może się odchudzać, wpaść w anoreksje. Jest naprawdę piękna od zawsze była moim ideałem kobiecego piękna.

      Usuń
  4. Jak nabyłaś photoshopa ??

    OdpowiedzUsuń