środa, 19 grudnia 2012

Przez ten cały czas może nie zrobiłam tak wielkich rzeczy jak bym chciała, ale ruszyłam kawałek do przodu, nadal idę, nie zatrzymuje się. Zaraz będą moje ukochane święta :3 i zaczniemy nowy rok a w raz z nim w życie wchodzi pełno nowych postanowień. Liczę, że co do tego roku się nie pomylę.. niestety 2012 nie okazał się dla mnie tak życzliwy jak mi się wydawało, że będzie. Na całe szczęście już się kończy! Przygotowania do mojego ulubionego dnia w roku idą pełną parą! 



ŚWIĄTECZNE PIERNICZKI 





STO SZTUK KOLOROWYCH PIERNICZKÓW <3

PĄCZKI :3


DWADZIEŚCIA NAJPYSZNIEJSZYCH PĄCZKÓW 




<3



7 komentarzy:

  1. kurde, aż głodna się zrobiłam!

    OdpowiedzUsuń
  2. ale to wszystko takie piękne i wygląda przepysznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. pewnie były przepyszne! świetnie wyglądają :33

    OdpowiedzUsuń
  4. Wesołych Świąt i szczęśliwego Nowego Roku, niech się wszystkie Twoje marzenia spełnią i żebyś w końcu zawsze każdego dnia wstawała z uśmiechem :)

    OdpowiedzUsuń